середу, 7 жовтня 2015 р.

Рефлексія модуль 3

На цьому модулі ми розглянули такі поняття, як "ключові -, тематичні - і змістові питання", визначили основну різницю між ними. Саме змістові питання являються фундаментом знань. Для проектних дослідницьких робіт вчитель має поставити ключові питання дітям, відповідь на яких, учні знаходять , синтезують і аналізують самостійно. Після вивчення цього модуля я дізналася, що учні, які працюють у проектах, можуть відбирати зміст для дослідження, шляхи його виконання та спосіб представлення отриманих знань та вмінь. При цьому їх навчання має відповідати вимогам навчальних програм, державних освітніх стандартів та вимогам до оцінювання знань і навичок.
Навчальні цілі, які ставить вчитель, мають: Визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання; Наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів; ути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж виконання всього проекту.
На цьому занятті я створила декілька етапів роботи над проектом:


  1. підготовчий етап (визначення теми, мети проекту, обговорення проблеми, висунення гіпотези);
  2. планування (визначення джерел, засобів збирання, методів аналізу інформації, способів представлення результатів; установлення критеріїв оцінювання результату процесу);
  3. дослідження, спостереження, робота з інформаційними ресурсами, досліди, анкетування;
  4. аналіз інформації, підбиття підсумків, формулювання висновків;
  5. оформлення звіту (узагальнення та класифікація зібраних матеріалів, виготовлення ілюстративного матеріалу), підготовка до презентації;
  6. творчий звіт, презентація (показ результатів у формі усного звіту, звіту з демонстрацією матеріалів, письмового звіту тощо);
  7. оцінювання результатів і процесу дослідження за встановленими критеріями;
  8. післяпроектні дії (корекція, використання результатів).

Немає коментарів:

Дописати коментар